Cardioloog Ilhan, M.

Man
Specialisme
Interventiecardiologie
Er zijn 18 waarderingen Waarderen

Waardering over Ilhan, M., Ziekenhuis Maastricht UMC+, hoofdlocatie - Maastricht op 21 augustus 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Hartritmestoornissen

Specialisme

Cardiologie

Na jaren van klachten, eindelijk door huisarts doorgestuurd naar CIRO Hornerheyden. Daar ontdekten ze dat ik Hypoapneua had en niet zo mijn. Tevens hier cardiaal problemen gezien/ontdekt. Bij verwijzing bij Drs M.Ilhan terecht gekomen. Kwam met het gegeven dat ik 2 uur moest uittrekken voor de onderzoeken[ wist niet welke] maar uitstekend door ass van uitvoeren onderzoeken zeer tevreden. Daarna voorlopige eind gesprek met arts en ik moet zeggen hij straalt een rust uit van aanhoren .Ik kon mijn verhaal doen en ben met volste vertrouwen weggegaan. Een pak van mijn hart.Een hele goede uitleg en vervolg wordt met een gerust hart gedaan.

Reactie van/namens Ilhan, M.

Heel erg dank voor uw (positieve) beoordeling. Het doet ons goed te horen dat u een goed gevoel aan het bezoek aan onze polikliniek hebt overgehouden. Elke dag proberen we ons op een correcte maar tegelijkertijd ook menselijke manier in te zetten voor de mensen die ons bezoeken. (ik noem u bewust geen patient want dat schept een afstand). Het fatsoenlijk en oprecht geinteresseerd luisteren naar degene die voor je zit is essentieel en is ook het minste (en soms ook het enige noodzakelijke) wat we voor de mensen kunnen doen?. Hoop dat de verdere diagnostiek en de eventuele behandelingen ook zullen meevallen. Namens de polikliniek HVC Maastricht, Groeten M ilhan

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ilhan, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.