Waardering over Ilmer, B., Ziekenhuis IJsselland Ziekenhuis - Capelle aan den IJssel op 10 oktober 2019

2.6
  • Hart- en vaatziekten
  • Cardiologie

Tja, na een hartstistand en dotterbehandeling door een collega is het dosdier overgedragen aan Ilmer. Ilmer heeft medicatie voorgeschreven die veel ernstige bijwerkingen gaf. Nadat dat gemeld was is zonder enig overleg "alternatieve" medicatie voorgeschreven. De toen door Ilmer voorgeschreven medicatie hadden, voorspelbaar, dezelfde bijwekingen. Zelfde werkzame stof, andere leverancier!De huisarts heeft op collegiaal niveau afstemming gezocht. Ilmer vond en vind naar ik aanneem, ieder overleg danwel met de huisarts danwel met de patient volledig overbodig. Een andere cardioloog heeft in overleg met de huisarts de medicatie nu goed ingeregeld.Communicatief is door Ilmer nog veel te leren en bij de keuze van voor te schrijven medicatie is een ernstige fout niet door hem gecorrigeerd. Fouten maken doen we allemaal, die corrigeren en toelichten is niet voor iedereen weggelegd.

Reactie van/namens Ilmer, B.

geplaatst op 15 oktober 2019

Hartelijk dank voor uw reactie. Het spijt ons dat u zo’n vervelende ervaring heeft gehad. Om precies na te gaan wat er gebeurd is en onze dienstverlening eventueel te verbeteren, kunt u een mail sturen met uw contactgegevens en uw klacht naar onze klachtenfunctionaris Klachtenfunctionaris@ysl.nl . Dan zal zij contact met u opnemen om uw klacht te bespreken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ilmer, B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.