Waardering over Jaarsma, W., Ziekenhuis St Antonius Nieuwegein - Nieuwegein op 27 november 2012

Op een ochtend had ik na vier jaar gevrijwaart te zijn geweest weer last van hartritmestoornissen. Eén telefoontje naar het St. Antoniusziekenhuis en ik kon onmiddellik komen. Na de noodzakeijke onderzoeken werd besloten tot cardioversie. Naar mij werd verteld was één stroomstoot voldoende om het normale hartritme weer terug te laten komen. Aan het eind van de middag zat ik weer thuis met een rustig kloppend hart. Wat was ik blij en vol bewondering voor de prestaties van al het personeel van het St. Antoniusziekenhuis in het bjizonder voor dokter Jaarsma.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jaarsma, W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.