Waardering over Kanhai, S.M., Cardiologiecentrum Cardiologie Centrum Hoogvliet - Hoogvliet op 13 september 2019

• Hartritmestoornissen

Beste ....De Cardiologe Mevr Kanhai .S.M  heeft zeer nauwkeurig haar werk verricht zelfs door na 2 minuten nog een "secentopinium" te doen om tot een goed resultaat te komen! En daar ik absoluut geen held ben in een ziekenhuis en dergelijke heeft ze mij ten zeerste op mijn gemak gesteld en zo , dat ze mij alles goed kon uitleggen want ja je heb maar 1 hart ...toch? en zo mij kon vertellen of wat er aan de hand was en heeft er de nodige medicatie voor heeft uitgeschreven en houd mij onder controle of dat deze klachten toenemen en/of de medicatie moet worden bij gesteld.ik heb het volste vertrouwen in haar als Cardiologe!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kanhai, S.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.