Waardering over Keuper, W., Ziekenhuis Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg - Uden op 1 maart 2019

• N.v.t.

3.7
  • Hartritmestoornissen
  • Cardiologie

Voel me vanaf het eerste gesprek niet serieus genomen. Gaf ook meteen aan dat er niets aan de hand was. Tijdens een korte fietstest deden de klachten zich niet voor waarna de specialist van mening was dat er geen klachten waren. Einde behandeling. Absoluut geen oog/oor voor mijn verhaal. Uitslag stond voor hem vooraf al vast.Gaf aan verdere onderzoeken mijn verzaoek te willen doen maar gaf op voorhand aan dat daar niets uit zou komen.

Reactie van/namens Ziekenhuis Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg - Uden

Dit is niet hoe het hoort en wij betreuren deze nare ervaring. Als u wilt gaan wij graag met u in gesprek. Wilt u dan contact met ons opnemen door te mailen naar psb@bernhoven.nl of te bellen naar 0413-402901.

Karel, afd communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Keuper, W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.