Cardioloog Khan, M.

Cardioloog

Geslacht
Man
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Khan, M., Ziekenhuis OLVG, locatie Oost - Amsterdam op 17 april 2017

Malabsorptie

Specialisme

Cardiologie

Dr. Kahn heeft mij na een ablatie met 1.2 liter bloed in het hartzakje naar huis gestuurd, ondanks mijn klachten over behoorlijke pijn in de borststreek gedurende de nacht en ochtend. Paracetamol zou de klacht wel verminderen! De gehele gang van zaken in het OLVG was ver onder de maat. Na een paar dagen is met een spoedopname het bloed verwijderd in het Erasmus MC in Rotterdam.

Reactie van/namens Ziekenhuis OLVG, locatie Oost - Amsterdam

We vinden het vervelend te lezen dat deze ervaring hebt met onze afdeling Cardiologie. De heer Khan zou dit graag met u nabespreken. Als u dat op prijs stelt, kunt u hiervoor een afspraak maken via het Hartcentrum, bereikbaar via 020 - 599 30 32.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Khan, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.