Cardioloog Khan, M.

Cardioloog

Geslacht
Man
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Khan, M., Ziekenhuis OLVG, locatie Oost - Amsterdam op 5 augustus 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Hartritmestoornissen

Specialisme

Cardiologie

Mijn operatie is voor 80% geslaagd. Tijdens de operatie heeft dr. Khan met mij overlegd betreft de risico’s voor de aortaklep als de ablatie zou worden doorgezet en heeft hij dr. de Ruiter gevraagd mee te kijken. Dr. Khan en alle medewerkers hebben mij prima behandeld. Na nog wat verdere handelingen hebben zij in overleg besloten dat het behaalde resultaat het hoogst haalbare was. Sterk punt vind ik dat onderling wordt overlegd om het meesr haalbare resultaat te verkrijgen in het belang van de patient. Sinds vele, vele jaren heb ik nu een regelmatige en rustige hartslag.In mijn beleving gaat dr. Khan primair voor het resultaat en als ik mag kiezen heeft dat ook mijn voorkeur. Praten bij dit werk leidt af.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Khan, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.