Cardioloog Koole, M.A.C.

Cardioloog

Waardering over Koole, M.A.C., Cardiologiecentrum Cardiologie Centrum IJmond - IJmuiden op 22 juli 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Hart- en vaatziekten

Ik ben heel tevreden omdat ik mij door dokter Koole gezien voelde en omdat hij mij, nadat hij eerst mij adviseerde om af te wachten totdat ik bij de behandelend cardioloog weer terecht zou kunnen (covid 19) in het ziekenhuis, toch dieper inging op mijn problematiek en zorgde dat ik de behandeling kreeg die ik nodig had. Ik voel mij gered door hem en de kliniek. In het ziekenhuis bij mijn woonplaats zou ik pas eind juli mogen komen terwijl ik er erg slecht aan toe was. In januari een Hisablatie gehad en in maart stopte alle zorg en kon ik niet terecht in het ziekenhuis. Ik was bang het niet te redden, temeer daar ook alle zorg stopte voor mijn partner met vergevorderde alzheimer. Ik raakte overspannen, het was meer dan ik aankon. Door de vasthoudendheid van dr. Koole, die contact zocht met mijn cardioloog, kreeg ik een cardioversie en werd de pacemaker opnieuw ingesteld. Het is een wereld van verschil en ik ben iedere dag wat sterker.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Koole, M.A.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.