Waardering over Koolen, J.J., Cardiologiecentrum Cardiologie Centrum AMC - Amsterdam op 15 september 2020

• Hart- en vaatziekten

Vanwege klachten als pijn op de borst met uitstraling naar de kaken, werd ik door mijn huisarts doorverwezen naar Cardiologie Centra Nederland locatie AMC. Binnen twee uur werd ik al gebeld door CCN om een afspraak in te plannen. Dit was al binnen 5 dagen mogelijk. Ik had een afspraak om 15:30 uur, keurig op tijd werd ik vanuit de coronaveilige wachtkamer opgeroepen waarna alle noodzakelijke onderzoeken aansluitend aan elkaar werden uitgevoerd. Om ongeveer 16:35 uur werd ik door de cardioloog opgeroepen om de resultaten te bespreken. Toen bleek dat er een vervolg onderzoek nodig was in de vorm van een CT-scan. Hiervoor werd door CCN direct een afspraak gemaakt met het AMC. Ook hier kon ik spoedig terecht. Na de CT-scan heb ik weer een afspraak ingepland bij CCN-AMC en heeft de cardioloog alles nog eens met mij doorgenomen. Samengevat ben ik zeer tevreden over vlotte en deskundige afhandeling van zaken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Koolen, J.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.