Waardering over Meerendonk-Sahtoe, C.T.U. van de, Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam op 4 december 2019

3.3
  • Lage bloeddruk
  • Cardiologie

Ik had een afspraak met deze mevrouw, omdat ik problemen heb met mijn bloeddruk. Ik wilde dit aankaarten en zij begon meteen te vertellen, dat zij alleen voor het hart was en niet voor de bloeddruk. Ik zie een cardioloog anders. Dit viel rauw op mijn dak. Ik ben hartpatiënt en het sukkelen met de bloeddruk baarde mij zorgen, omdat ik een stent heb en een licht verkalkte hartklep.Ik vroeg of hier misschien naar gekeken kon worden middels een CT-scan of echo, Dat kon alleen als er problemen waren met het hart en ik heb problemen met de bloeddruk. Uiteindelijk heeft ze naar mijn hart geluisterd en hoorde een ruis en krijg ik toch een echo. Al met al heb ik dus geen prettige ervaring met deze cardioloog gehad. Jammer van zo'n fijn ziekenhuis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meerendonk-Sahtoe, C.T.U. van de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.