Waardering over Meuwissen, M., Ziekenhuis Amphia Ziekenhuis, locatie Molengracht - Breda op 30 december 2017

9.7
  • Aangeboren hartafwijking
  • Cardiologie

Dr. Meuwissen neemt rustig de tijd voor al je vragen, ook om zelf goed na te denken en legt alles heel goed uit. Als je onzeker bent over bepaalde klachten en niet goed weet wat de beste behandeling is, bv. medicatie of niet, laat hij je zelf kiezen uit een aantal opties, met goede uitleg over de voor- en nadelen. Toen ik in 2014 kwam voor wat ik dacht even een routine-onderzoekje, pakte dat iets anders uit. Inmiddels kom ik gelukkig nog maar een of twee keer per jaar, maar ik zou geen andere cardioloog willen. Als er iets aan de hand is kan ik zo terecht. En ook al is er niét altijd iets aan de hand dan neemt hij je serieus en stelt hij je gerust. Waren alle artsen maar zo!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meuwissen, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.