Waardering over Neumann, D., Cardiologiecentrum Cardiologie Centrum Hoogvliet - Hoogvliet op 15 september 2020

6.6
  • Hartritmestoornissen

De behandeling in het Cardiologisch Centrum Hoogvliet is heel zorgvuldig uitgevoerd en het gesprek met Dr. D. Neumann was heel plezierig en verhelderend. In het Ikazia Ziekenhuis is een cardioversie uitgevoerd maar niet door dr. Neumann. Over deze behandeling ben ik niet zo tevreden. Welke cardioloog heeft deze cardioversie uitgevoerd? Na 10 minuten viel het hart terug in het oude ritme. Wat nu? Geen cardioloog meer gezien en heel lang op de uitslaapkamer gelegen zonder uitleg of begeleiding. Ik kon naar huis! Maandag direct een afspraak gemaakt in Hoogvliet en daar na een hartfilmpje Dr. de Vos gesproken. Andere medicijnen voorgeschreven en donderdag 17 september weer naar Hoogvliet voor een hartfilmpje en dan volgt er weer een gesprek met een cardioloog. Tegen een cardioversie ben ik niet en dat ik andere cardiologen tref vind ik ook geen probleem. Ik wil op korte tijd van mijn hartritmestoornis af.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Neumann, D.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.