Cardioloog Oosterga, M.

Cardioloog

16 resultaten voor je selectie:

12 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Dr. Mw. Oosterga is zeer kundig met het onderbouwen van haar diagnose en belt met regelmaat om te horen hoe mijn situatie is. Ook doet ze aanvullende zaken die mij aangaan en dat waardeer ik enorm.

26 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Een vriendelijke cardioloog die mijn klachten goed onderzocht . en ook doorverwijst naar andere artsen voor nader onderzoek . super erg blij mee!.

21 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

bij dr oosterga kan de zorg en hulpverlening niet beter..

8 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Mevr. gaf ruime aandacht aan mij als patient.

9.8

24 februari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Iedereen was geweldig en er werd naar je geluisterd. Ik heb de ingreep de specialisten en de verzorgenden als zeer kundig en positief vriendelijk ervaren.

2 oktober 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Dr Oosterga is zeer deskundig en open. Geen haast en alles wordt uitvoerig met de patient besproken.

9.9

8 februari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Tamelijk moeilijk om via mijn slagaders een en ander in beeld te brengen. Kronkelende en bochtige slagaders. Bovendien ook nog de 5 omleidingen. Betrouwbaar, zorgzaam, "nabij", betrokken. Deelde mijn...

8.8

18 oktober 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Een zeer bedreven specialist met goede uitleg en een prima behandeling, zeer te vreden.

8 augustus 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ze weet waar ze over praat, is duidelijk, heeft tijd voor de patiënt. Ze staat voor mij boven aan een dikke tien

5 april 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Dr. Oosterga stelt mij gerust met duidelijke uitleg, neemt voldoende tijd per afspraak.

8.7

14 december 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Het is een arts met een kennis voor haar werk! en een verwarmen en persoonlijk vrouw die haar pacent heel gerust kan stellen. Een vrouw van klasse.

9.3

11 oktober 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Dr.Oosterga neemt uitgebreid tijd om problemen te bespreken en geeft duidelijk uitleg over een eventuele behandeling.

8.7

8 juli 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer verreed! dat ik Dr.M. Oosterga als cardiologie heb. Ze is spontaan en met een charmante uitstraling! ik heb haar al een jaar, als arts voor mij probleem met de hart klep! het onderzoek...

8.5

8 oktober 2013 - Goedgekeurd door de redactie

Ik zou Oosterga aan de familie aanbevelen . Ik ben zeer tevreden over Oosterga die heeft mij goed begeleid met mijn hartaanvallen en op de hartbewaking. januari/ februarie\ en maart 2013 heb ik...

21 september 2012 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben nu meer dan een jaar onder haar behandeling en ik voel mij veilig bij haar ze luisterd goed en geeft informatie waar je mee verder kan. Ze is eerlijk in alles. Dus een dikke 9.

8.8

3 november 2010 - Goedgekeurd door de redactie

Sinds een paar jaar sta ik onder behandeling van mevrouw Oosterga. In deze periode heb ik haar ervaren als een prettig persoon, met een charmante uitstraling, die bovendien ruimte biedt voor enkele...

7.8
  • Waardeer deze zorgverlener

• Er zijn 9 waarderingen.