Cardioloog Panayotopoulou, T.

Cardioloog

Waardering over Panayotopoulou, T., Cardiologiecentrum Cardiologie Centrum IJmond - IJmuiden op 14 juli 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Hart- en vaatziekten

Goede uitleg van cardioloog over de uitslag van het onderzoek. Ik werd min of meer gerustgesteld over mijn vermeende klachten, ook al kon het onderzoek niet optimaal worden uitgevoerd wegens storing van de apparatuur (hartkameronderzoek & fietstest). De dienstdoende intake-verpleegkundige maakte het wel een beetje bont: - ! een pleister die op de grond was gevallen en daarna op de knie (jeansbroek) werd gelegd werd WEL gebruikt ! - het bloedprikken zorgde deze keer voor een forse bloeduitstorting, terwijl mijn elleboog-ader er mooi bijligt (wordt altijd zeer gewaardeerd bij bloedafnames). En last but not least: waarom aldoor die jengelende muziek in de wachtkamer? Om gek van te worden......

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Panayotopoulou, T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.