Cardioloog Posma, J.L.

Cardioloog

Geslacht
Man
Er zijn nog geen waarderingen Waarderen

Waardering over Posma, J.L., Ziekenhuis Martini Ziekenhuis - Groningen op 3 februari 2017

Specialisme

Cardiologie

Mijn moeder heeft een jaar lang onder behandeling gestaan bij dokter Posma i.v.m. pijn op de borst bij inspanning, erge vermoeidheid, pijn tussen de schouderbladen. mijn moeder heeft vervolgens een  aantal onderzoeken gehad,(geen hartkatheterisatie). Hieruit bleek, volgens dokter Posma dat er niets mis was met mijn moeder haar hart. Uiteindelijk kreeg mijn moeder de diagnose, het syndroom van tietse. hiervoor heeft ze nog zware pijn medicatie gekregen. Mijn moeder haar klachten werden in de tussentijd alsmaar erger. Uiteindelijk heeft mijn moeder afgelopen oktober een zwaar hartinfarct gehad. Ze is met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht, een paar dagen later is ze geopereerd, ze heeft 3 bypasses gehad. Maar doordat mijn moeder haar hart een jaar lang te weinig bloedtoevoer en zuurstof had gehad was haar hart dusdanig slecht dat de operatie niet gelukt is. Mijn moeder heeft uiteindelijk nog 10 dagen op de ic gelegen met ontzettend veel pijn! En is uiteindelijk overleden. wij geloofden dokter Posma volledig toen hij vertelde dat er niets mis was met mijn moeder haar hart. hadden we dit maar nooit gedaan.

Reactie van/namens Ziekenhuis Martini Ziekenhuis - Groningen

Wat verdrietig dat uw moeder is overleden. Goed dat er inmiddels via onze klachtenfunctionaris een gesprek tussen u en de arts is geregeld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Posma, J.L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.