Cardioloog Remmen, J.J.

Cardioloog

Er zijn 11 waarderingen Waarderen

22 resultaten voor je selectie:

13 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Dr. Remmen neemt ruim de tijd om je gerust te stellen en om het te volgen traject begrijpelijk uit te leggen. Hij neemt je klachten uiterst serieus en gaat hiermee ook direct aan de slag. Je hoeft...

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

Hartelijk dank voor uw prachtige waardering! We zijn heel blij dat u zo tevreden bent over uw behandeling en alles eromheen. We...

7 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Cardioloog Remmen verplaatst zich in de patiënt, hij stelt je op je gemak en geeft duidelijke en deskundige uitleg over plan van aanpak.

12 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Nam de tijd om alles goed en duidelijk uit te leggen. Legt ook uit waarom de verschillende onderzoeken gedaan worden.

9.6

4 juli 2020 - Goedgekeurd door de redactie

snel, begrijpend, vriendelijk samen meedenken naar een toekomstgericht beleid

2 juli 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Dr. Jaap Remmen is een cardioloog die er samen met zijn team voor zorgt dat je het als patiënt niet eng vindt naar een cardioloog te gaan. hij is erg betrokken, heel gewoon en vooral een mensen...

12 november 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer prettige bevlogen en kundige cardioloog die zeer sociaal is en zich 100% voor je inzet. Legt alles uit en neemt de tijd voor je ! Top arts !

18 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Een Top cardioloog die op en zeer prettige manier contact heeft met de patient alles goed uitlegt en waarbij je met een gerust (hart) weggaat.

14 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer kundige arts maar ook een mensen mens. Geen afstand en open houding. Gun iedereen zo'n cardioloog.

10 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Door zijn zorgvuldigheid en belangstelling voor een nieuwe patiënt ontdekte hij naast de aandoening (lekke aortaklep) waarvoor ik bij hem was een ernstige afwijking in mijn longen. Hierdoor is er in...

9.7

25 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Dr Remmen vertelde rustig wat hij wel en niet mocht doen, hij stelt je gerust, in mijn geval haalde hij er meteen een interventiecardioloog bij. Uiteindelijk heeft Dr Hoseyni de boorbehandeling...

Hartelijk dank voor deze duidelijke waardering op Zorgkaart. Wij hebben uw bericht doorgestuurd aan dr. Remmen en dr. Hoseyni....

6 oktober 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Behandeld wegens hartritmestoornissen bij een legionella pneumonie. Alles is weer goed gekomen. Snelle service, goede voorlichting, voor- en tegens van diverse behandelopties duidelijk besproken, ook...

Wat een mooie waardering! Wij sturen uw reactie door naar dr. Remmen. Met vriendelijke groet, klantenservice CWZ.

10 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Jaap Remmen is gewoon top. In gesprek met hem komt hij prima over. Geen poppenkast maar een leerzaam en doorverwijzend gesprek. Ik heb een afspraak dankzij Jaap naar Radboud maar heb bij Jaap...

Een 10! Dank voor uw positieve woorden. We geven uw reactie door aan dr. Remmen. Met vriendelijke groet, klantenservice CWZ.

29 mei 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Dr. Remmen heeft mij zeer adequaat behandeld. Hij heeft een pacemaker geplaatst waardoor ik geen last meer heb.

Een mooie 10 voor dr. Remmen. Hartelijke dank voor dit compliment. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

2 maart 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Dr.Remmen vind ik heel kundig,vriendelijk en behandeld je heel erg goed.Hij heeft mijn leven gered door op tijd in te grijpen.

Hartelijke dank voor deze mooie waardering voor dr. Remmen. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

22 februari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer toegankelijke arts die je op je gemak stelt en naar je luistert. Geeft begrijpelijke uitleg. Voorkomend en vriendelijk

Prettig om te lezen dat u zich zo op het gemak voelt bij dr. Remmen. Bedankt voor dit compliment. Met vriendelijke groet, Ellen...
8.5

2 oktober 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Voor de eerste keer bij Dr.Remmen geweest. Wat een fijne arts. Hij luistert naar je, legt alles goed uit en neemt je zeer serieus. Dr.Remmen geeft vertrouwen.

Wat fijn om te lezen dat dr. Remmen u zo veel vertrouwen heeft gegeven. Met vriendelijke groet, Ellen, Klantenservice CWZ
9.7

5 april 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Prettige arts luistert goed naar de patiënt. Geeft goede informatie. Vriendelijk in de omgang

Een 10 voor dr. Remmen. Hartelijke dank voor deze mooie waardering. Met vriendelijke groet, Ellen, Klantenservice CWZ

30 oktober 2013 - Goedgekeurd door de redactie

Dr Remmen is een arts waar je je thuis voelt, hij luistert goed naar je problematiek, geeft goede uitleg over het behandelplan en spreek in duidelijk begrijpbare mensen taal! In 1 woordt voor ons een...

8 oktober 2013 - Goedgekeurd door de redactie

Prima cardioloog die kundig en erg vriendelijk is. Cordaat duidelijk

1 juli 2013 - Goedgekeurd door de redactie

Neemt de tijd om te luisteren. Zijn uileg over de kwaal is in gewoon Nederlands. Is adequaat in zijn optreden, mochten er problemen optreden mag je hem rustig opbellen voor advies. Klasse!

• Waardeer deze zorgverlener

• Er zijn 11 waarderingen.