Waardering over Schölzel, B.E., Ziekenhuis Amphia Ziekenhuis, locatie Molengracht - Breda op 11 maart 2019

• Hartaanval
  • Cardiologie

Als man van 48 jaar jong, kreeg ik van de een op andere dag het verschrikkelijke nieuws vanuit een ander ziekenhuis dat er een complexe, meervoudige bypass operatie nodig was. De volgende dag kreeg ik al het verzoek vanuit het team van dr. Schöltzel voor een second opinion. De dag die daarop volgde was onwerkelijk, na een prima ontvangst op de dagbehandeling, door naar de OK van dr. Schöltzel en zijn team. De OK assistentes stelden mij enorm op mijn gemak en na een korte bestudering van mijn dossier zei dr. Schöltzel tegen me dat het goed zou komen en gaf me een schouderklop. Vervolgens gingen deze mensen 1,5 uur met mij aan de slag. Dit ging in een zeer ontspannen sfeer maar wel enorm professioneel. Er zijn 5 stents geplaatst in de linkerkransslagader en vervolgens mocht ik de volgende dag alweer naar huis! Binnenkort moeten er nog minimaal 3 stents worden geplaatst in de rechterkransslagader maar ik heb 100% vertrouwen in deze cardioloog 2.0!

Bent u of werkt u voor Schölzel, B.E.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.