Waardering over Sieders, A.J., Ziekenhuis Alrijne Ziekenhuis Leiderdorp - Leiderdorp op 10 januari 2017

3.8
  • Hartfalen
  • Cardiologie

Sinds 2011 bekend dat ik maar een kransslagader heb. 2015 opgenomen met hart klachten. Pas na hevig aandringen afspraak voor een fietsproef en die volgde pas na 7 weken. Fietsproef afgebroken en direct opgenomen op intensief care waar na uiteindelijk 3 stents zijn geplaatst.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Alrijne Zorggroep, Verpleeghuis Leythenrode - Leiderdorp

Wat vervelend dat u deze ervaring heeft gehad met dokter Sieders. Wij stellen het op prijs als u hierover contact opneemt met onze klachtenfunctionaris via klachtenfunctionaris@alrijne.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sieders, A.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.