Waardering over Somsen, G.A., Cardiologiecentrum Cardiologie Centrum Amsterdam Zuid - Amsterdam op 8 november 2014

• Hartfalen

Er zijn geen lange wachtlijsten, ik kon vrij snel een afspraak maken. Niet alleen de deskundigheid van dr. Somsom, maar ook de manier waarop hij overlegt, luistert, zijn advies geeft, open en met gevoel voor mij als patient,ervaar ik als zeer positief (ook mijn echtgenoot die altijd bij de gesprekken aanwezig is, ervaart dit zo). Het 'weten' dat ik ten alle tijde kontakt kan opnemen met deze arts en dit centrum, geeft mij vertrouwen. Ik heb een vriendin dit centrum ook aangeraden en zij had dezelfde positieve ervaringen als ik. Ook de werkers aan de balie en telefoon ervaar ik als heel plezierig. Een prima centrum!!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Somsen, G.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.