Waardering over Suttorp, M.J., Ziekenhuis St Antonius Nieuwegein - Nieuwegein op 15 september 2011

6.0

De medische behandeling, direct na mijn infart was prima. Het aanbrengen van 2 stents ook. Maar ook deze specialist heeft geen kaas gegeten van communicatie met de client (= degene die uiteindelijk zijn honorarium betaalt!!) Wat te denken van mijn laatste controlebezoek. De heer Suttorp blijft gewoon achter zijn PC zitten op ongeveer 5 meter van mij verwijderd; de communicaite loopt als volgt: ik: ik heb een belangwekkend artikel in de krant gelezen over een internationaal onderzoek onder 30.000 hartpatienten waarbij bleek dat er een nieuw goed werkend middel is om het cholestero omlaag te krijgen. Suttorp: ach meneer, de kranten schrijven zoveel (blijft ondertussen gewoon achter zijn PC zitten); Ik: maar ook Nederland heeft aan het onderzoek meegedaan! Suttorp: ach ja die kranten. Verbouwereerd heb ik zijn verdere vragen beantwoord. Daarna werd ik verzocht mijn eigen dossier terug te brengen naar de balie. Kortom, de zoveelste specialist die arrogant en autoritair met mij als client meent te kunnen omgaan. Ook hij heeft dus geen kennis genomen van het promotieonderzoek indertijd in Tilburg over de slechte communicatie tussen specialisten en clienten(=degene die uiteindelijk zijn inkomen betaalt!!) Het wordt dus inderdaad tijd voor echte concurrentie en bijbehorende ranking.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Suttorp, M.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.