Waardering over Theunissen, L.J.H.J., Ziekenhuis Máxima Medisch Centrum, locatie Eindhoven - Eindhoven op 8 februari 2013

9.5

Dr. Theunissen heeft mij enorm goed geholpen toen ik te maken kreeg met een hartritmestoornis. Hoewel ik zelf direct voelde dat er iets aan de hand was, werd dit in eerste instantie op stress afgeschoven. Ik wist echter direct dat er meer aan de hand moest zijn. Dr. Theunissen nam mij serieus, stelde me gerust en dacht goed met mij mee. Na de onderzoeken en het tijdelijk slikken van medicatie heeft hij me doorverwezen naar het Catherina ziekenhuis voor een ablatie ivm AVNRT. In september ben ik behandeld en vanaf dat moment heb ik geen enkele klacht meer en hoef ik geen medicijnen meer te gebruiken. Toparts!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Theunissen, L.J.H.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.