Cardioloog Wal, R.M.A. van de

Cardioloog

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Wal, R.M.A. van de, Ziekenhuis Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg - Uden op 24 juli 2017

Hartklepaandoeningen

Specialisme

Cardiologie

De heer van de Wal, kon helaas niet goed luisteren naar zijn patiënt. Zonder overleg met patiënt wilde hij een behandeling uitvoeren. Bij aanspreken op dit voorval reageerde hij gebeten en bot. Toonde  totaal geen empathie en zijn gespreksvaarigheden liet het te wensen over. Ik adviseer deze cardioloog niemand aan.

Reactie van/namens Ziekenhuis Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg - Uden

Beste mevrouw/mijnheer,

Allereerst hartelijk dank voor uw feedback. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen ons te beoordelen en feedback te geven. spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent met uw behandelend arts. Wij willen graag leren van uw ervaring en er daarom persoonlijk met u over in gesprek. Als u dit ook wil, kunt u uw gegevens sturen naar psb@bernhoven.nl, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op!

Met vriendelijke groet,
Paulien Boot
Afdeling communicatie Bernhoven

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wal, R.M.A. van de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.