Waardering over Widdershoven, J.W.M.G., Ziekenhuis ETZ TweeSteden - Tilburg op 8 juni 2016

8.7
  • Aangeboren hartafwijking
  • Cardiologie

prof. Widdershoven is een zeer kundig arts, maar zal in geval van twijfel altijd een collega raadplegen. in mijn geval werd ik na een eerdere open-hart operatie in Nieuwegein, waar ik vervolgens na 2 jaar een terugslag( bv kortademigheid) kreeg en de diagnose door andere cardiologen werd afgedaan met: daar moet u maar mee leren leven. na een bezoek aan dr. Widdershoven werd ik in overleg doorgestuurd voor een second opinion naar Nieuwegein, waar een redelijk unieke afwijking werd geconstateerd.vervolgens met spoed alle onderzoeken geregeld, en een 2de operatie ondergaan. Ben inmiddels volledig hersteld en vind dat dr. Widdershoven de juiste en snelle beslissing heeft genomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Widdershoven, J.W.M.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.