Cardioloog Wildbergh, T.X.

Man
Specialisme
Interventiecardiologie
Er zijn 11 waarderingen Waarderen

Waardering over Wildbergh, T.X., Ziekenhuis Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort op 30 april 2014

Overige aandoeningen

Specialisme

Cardiologie

Dr Wildbergh zorgt voor mij goed, altijd duidelijk, open en verteld waaheid - onafhankelijk hoe hard en onplezierig het mogen zijn.. Deze wijze voor mij zeer duidelijk geworden dat er zijn grenzen wat een dokter, hoe goed hij is, kan doen. Lichaam met zijn meer interverboden fonktionaliteit, hoe ingewikelt het is. Verder dr. Woldberh heeft mijn heart klachten behandeld gedurende meer dan 7 jaar. Hij was altijd daar en maakte afspreken, advisuerde in openheid en zeer duidelijk. Ik kan met alle eerlijkheid zeggen dat door zijn interesse en duidelijkheid, gezien de ingewikelde bijpass operatie ik ben onder gegaan, ik kon niet blijven bestaan zonder dr. Wildbergh 's hulp. Thank you.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wildbergh, T.X.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.