Cardioloog Winkens, M.H.M.

Cardioloog

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Winkens, M.H.M., Ziekenhuis ETZ TweeSteden - Tilburg op 1 september 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Dr. Winkens is een arts die echt luistert naar de patient; ik was er met mijn vader van bijna 90 die ongerust was over de conditie van zijn hart; Dr. Winkens heeft de unieke eigenschap om de patient in begrijpelijke taal en met empathie gerust te stellen. Hij neemt de tijd, je krijgt totaal niet de inderuk dat hij haast heeft en naar de volgende patient moet. Erg professioneel en verre van de helaas te vaak geziene arrogantie bij anderen.... Bijzonder waardevol voor mijn vader; hij voelde zich na het consult direct "beter". Echt klasse; ze bestaan nog, artsen die de patient echt "zien" !

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Winkens, M.H.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.