Cardioloog Winkens, M.H.M.

Cardioloog

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Winkens, M.H.M., Ziekenhuis ETZ TweeSteden - Tilburg op 1 juli 2016

Hart- en vaatziekten

Specialisme

Cardiologie

Een afspraak om 13:15 en stipt op tijd werden we meegenomen.. Eerst onderzoek (hartfilm plus bloeddruk) daarna kwam de dokter even luisteren.. Toen direct een hartecho.. Heel even wachten 5 min max en toen direct de echo... Na de echo terug naar de wachtkamer en binnen 10 minuten het eind gesprek... Alles liep echt op rolletjes.. Medewerkers waren vriendelijk en sociaal, prettig en persoonlijk men luisterden goed. Ik had ook echt het idee dat ik belangrijk was op dit moment. Een aanrader.. Arts is erg rustig vriendelijk en duidelijk. Blij mee..

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Winkens, M.H.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.