Cardioloog Winter, M.M.

Cardioloog

Geslacht
Man
Er zijn 230 waarderingen Waarderen

Waardering over Winter, M.M., Cardiologiecentrum Cardiologie Centrum AMC - Amsterdam op 16 september 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

N.v.t.

N.v.t.

Samenwerking

Hart- en vaatziekten

Bij binnenkomst een goede ontvangst en intake. Precies op tijd werd ik geroepen voor het eerste onderzoek. Er werden duidelijke vragen gesteld en goed geluisterd naar en gereageerd op alles was ik te vertellen had. Daarna volgenden de verschillende onderzoeken, in verschillende ruimten bij verschillende personen aaneensluitend achter elkaar door. Keurig op tijd kreeg ik het afrondend gesprek met de cardioloog die in 200% duidelijke taal de uitslag van de onderzoeken met mij doornam. Mij bleek duidelijk dat hij ook goed had gekeken naar de mogelijk erfelijke aandoeningen waar ik mij zorgen over maakte. Hij kon mij daarin gelukkig volkomen geruststellen maar helaas geen garantie geven dat ik 100 word.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Winter, M.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.