Waardering over Winter, M.M., Cardiologiecentrum Cardiologie Centrum AMC - Amsterdam op 7 februari 2019

• N.v.t.

3.7

Diagnose snel gesteld, gesprek wat daar op volgde duurde maximaal 5 minuten ik was zo overdonderd hierdoor, dat ik geen vragen heb gesteld, daarnaast klopte volgens mij diagnose niet, hartruisje is immers al 45 jaar geleden geconstateerd, nu was er nog geen sprake van een verkeerde lifestyle. Hier wel iets geleerd nooit meer eerlijk vertellen wat jouw lifestyle is dan krijg je te maken met een vooroordeel gebaseerd op wat je verteld hebt, dus vertrouwen in deze diagnose is erg laag, wel gelijk een recept gekregen voor cholesterol verlagers, ja die neem ik natuurlijk niet.Laat nog wel eens een onderzoek doen en dan kijken we verder.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Winter, M.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.