Waardering over Wittekoek, M.E., Cardiologiecentrum HeartLife klinieken - Utrecht op 15 maart 2019

9.9

Ik had vage klachten waarmee ik al meerdere malen bij de huisarts was geweest, waarbij ik aangaf dat ik dacht dat er iets met mijn hart aan de hand was. Ik had klachten in rust en in mijn familie had niemand hartklachten, dus kon het mijn hart niet zijn.In de auto hoorde ik een programma over een mevrouw met klachten....hè?. Dat lijk ik wel op de radio. Dus gelijk weer naar de huisarts, die had net bijscholing gehad over het vrouwenhart en stuurde me door naar mevrouw Wittekoek. Diagnose: angina pectoris en nu meer dan een jaar later met behulp van door haar voorgeschreven medicijnen nooit meer last gehad. (Ik ben een vrouw van 65 jaar)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wittekoek, M.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.