Cardioloog Wu, K.W.

Cardioloog

Er zijn 335 waarderingen Waarderen

Waardering over Wu, K.W., Ziekenhuis Het Van Weel-Bethesda Ziekenhuis Dirksland - Dirksland op 9 augustus 2016

Hartklepaandoeningen

Specialisme

Cardiologie

Vriendelijke arts, Maar hij heeft mijn gegevens niet goed doorgelezen voordat ik kwam. Hierdoor kreeg ik tegenstrijdige adviezen. Wel opereren, niet opereren.

Reactie van/namens Wu, K.W.

Het spijt ons dat u een negatieve ervaring hebt met het ziekenhuis. Graag wijzen wij u op de mogelijkheid om uw ervaring te bespreken met onze klachtenfunctionaris. Wij willen graag de achtergrond van uw ervaring weten zodat we de organisatie kunnen verbeteren. U kunt contact opnemen met Albertina Koedam, klachtenfunctionaris, via: T: 0187 60 76 42 M: 06 53 58 17 40 E: klachtenfunctionaris@vanweelbethesda.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wu, K.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.