Waardering over Zwan, V.D. van der, Cardiologiecentrum Cardiologie Centrum Amsterdam Zuid - Amsterdam op 8 februari 2019

• N.v.t.

Ik had hartproblemen, contacteerde een andere arts van deze clinic per email. Deze regelde direct een afspraak(hij was zelf in het buitenland). Ik ging door de molen(prima), het bleek dat ik een overslag heb, dit zou goedaardig zijn, een soort ingebouwde herstel functie in het hart. Ik was gerustgesteld. Overslag is er nog steeds, maak mij er maar niet druk over. Wel werd mij min of meer kwalijk genomen dat ik direct per email de cardioloog had benaderd waar ik voorheen bij in behandeling was en mij 2 jaar geleden na een jaarlijks consult liet weten, dat ik niet behoefde teruggekomen, als er iets was dan kon ik hem contacteren. Zal ik zeker in de toekomst blijven doen. Ik ben 82 en onderweg Nasr 104. Groet

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zwan, V.D. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.