Waardering over Hiddema, P.A.E., Ziekenhuis Amphia Ziekenhuis, locatie Molengracht - Breda op 22 augustus 2013

Mijn man werd in 1991 met spoed geopereerd door Dr Hiddema, hij was toen nog arts in het ziekenhuis in Leiden. De aorta van mijn man was geklapt, maar het zat bij mijn man door heel zijn lichaam als hij een week thuis was klapte het weer ergens anders, hij is altijd door Dr Hiddema geopereerd al moest hij er speciaal voor naar het ziekenhuis komen. Hij heeft heel hard gevochten voor het leven van mijn man. Hij is een hele lieve aardige duidelijke en eerlijke dokter,hij zorgt goed voor zijn patient maar ook ik kreeg heel veel steun van hem. Ook daarna nog het bleek een erfelijke ziekte te zijn Syndroom van Marfan en we hoorde dat mijn toen zoontje het ook had kreeg en krijg ik nog steeds steun van hem, hij is de beste dokter die je wensen kan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hiddema, P.A.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.