Waardering over Klein, P., Ziekenhuis St Antonius Nieuwegein - Nieuwegein op 19 oktober 2019

• Chirurgie (Heelkunde)

Aandoening: Aorta-operatie (type A dissectie waarvoor supracoronaire ascendens (eerste deel van aorta vanaf het hart) en 2/3 arcus (aortaboog, tweede deel van aorta) vervanging. De heer Klein behoort wat mij betreft tot de top in de wereld en ik ben in die zin blij dat hij nog niet ontdekt is door het buitenland zodat hij (ik schat in voorlopig) voor onze regio zijn vaardigheden kan inzetten en levens kan redden. Deze vaardigheden zijn bijna niet van deze wereld, hij weet een 10-0 achterstand om te zetten in een 10-11 overwinning. Daarbij komt dat hij ook uitermate ‘gewoon’ is in het contact, geen enkele arrogantie, hooghartigheid, afstandelijkheid, die ik vaak heb ervaren bij artsen. Ook wanneer je hem wat meer gedetailleerde vragen stelt beantwoordt hij deze, zonder zich aangevallen of ongemakkelijk te voelen. Hij heeft het leven van mijn vader gered en ervoor gezorgd dat we inmiddels bijna twee jaar langer tijd met elkaar kunnen doorbrengen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Klein, P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.