Cardiothoracaal chirurg Natour, E.

Cardiothoracaal chirurg

Er zijn 33 waarderingen Waarderen

Waardering over Natour, E., Ziekenhuis Maastricht UMC+, hoofdlocatie - Maastricht op 11 augustus 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Hartklepaandoeningen

Specialisme

Cardiologie

Dr. Natour met zijn team heeft bij mij een aortaklep reconstructie uitgevoerd in het Klinikum in Aken. Door corona waren de wachttijden in Maastricht, waar ik in behandeling was extreem lang. In Aken niet, waardoor ik uitgeweken ben. Dr Natour werkt grotendeels in Maastricht, maar ook een dag in de week in Aken. Hij is gespecialiseerd in aortaklep reconstructie, hetgeen bij mij gebeurd is. De operatie zelf is heel goed gelukt. Ben nog aan het herstellen. Ik ben heel blij dat ik bij deze arts terecht ben gekomen. Naar mijn idee is hij super deskundig en daarnaast ook heel aardig en aimabel in de omgang. Dat is wel heel fijn, wanneer je zo kwetsbaar bent als bij een open hartoperatie. Ik kan hem aan iedereen aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Natour, E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.