Cardiothoracaal chirurg Natour, E.

Cardiothoracaal chirurg

Er zijn 33 waarderingen Waarderen

Waardering over Natour, E., Ziekenhuis Maastricht UMC+, hoofdlocatie - Maastricht op 9 september 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

Dr. Natour stelde mij en mijn vrouw gerust vlak voor een risicovolle aorta-operatie. Hij legde duidelijk uit wat hij ging doen en wat de eventuele risico’s waren. De deskundigheid van deze man is fenomenaal. Na een operatie die duurde van 20.30 u tot 3.30 u slaagde hij er in om bij mij een aorta prothese aan te brengen. De operatie was succesvol. Nu, inmiddels een half jaar later, wandel en fiets ik weer! Aan hem heb ik mijn leven te danken! Chapeau voor deze kanjer! Ook het operatieteam en de ambulance broeders waren goed samenwerkende professionals. Wat heb ik geluk gehad door deze mensen en in het bijzonder Dr. Natour te zijn geholpen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Natour, E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.