Cardiothoracaal chirurg Natour, E.

Cardiothoracaal chirurg

Er zijn 17 waarderingen Waarderen

Waardering over Natour, E., Ziekenhuis Maastricht UMC+, hoofdlocatie - Maastricht op 7 oktober 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Op 25 september ben ik door Dr. Natour en zijn team geholpen aan mijn aortaklep.Er zou tijdens de operatie beoordeeld moeten worden of het gerepareerd of vervangen moest worden. Gelukkig heeft Dr. Natour het kunnen repareren! Waar ik hem eeuwig dankbaar voor ben!Verder zat ik met heel veel stress voor de operatie omdat ik niet wist hoe het allemaal ging lopen. Tijdens het 1ste gesprek met Dr. Natour haalde hij veel van deze zorgen weg. Hij legt alles duidelijk en rustig uit en geeft een bepaalde vorm van rust mee tijdens dit gesprek.Ik kan iedereen aanraden om door Dr. Natour en zijn team geholpen te worden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Natour, E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.