Waardering over Natour, E., Ziekenhuis Maastricht UMC+, hoofdlocatie - Maastricht op 2 januari 2018

• Hartklepaandoeningen
  • Cardiologie

Op advies van het UMCG ben ik bij Dr. E. Natour in het MUMC geweest voor een second opinion voor een Bartonella henselae endocarditis van de aortakunstklep en Bentallprothese aortaboog asc. Door de complexiteit en het hoge risico was chirurgisch ingrijpen in het UMCG niet mogelijk. Dr. Natour zag wel mogelijkheden om te opereren met een aanvaardbaar risico. Hij nam uitgebreid de tijd om de complexe operatie tot in de details uit te leggen en mijn vragen te beantwoorden. Zijn uitleg gaf mij veel vertrouwen. Op 17 november 2017 ben ik succesvol geopereerd door Dr. Natour en zijn team. Het was fijn dat hij direct na de operatie van 11 uur persoonlijk contact opnam met mijn partner. Ook na de operatie komt hij regelmatig langs en toont hij interesse voor de patiënt en familie op een warme en menselijke manier. Dr. Natour is een uiterst vakbekwame, goed luisterende, patiëntvriendelijke arts. Hij straalt een natuurlijke rust. Zijn vaardigheid en deskundigheid op het gebied van aorta chirurgie zijn bewonderenswaardig. Nu na 7 weken schrijf ik dit en het herstel gaat heel voorspoedig. Hij heeft mij “een nieuw leven” gegeven en ben hem hiervoor heel dankbaar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Natour, E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.