Waardering over Spiegelenberg, S.R., Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan - Amsterdam op 12 juli 2019

8.3
  • Cardiologie

Nadat er in eerste instantie  enige verwarring was bij het constateren van mijn standpunt inzake het niet accepteren van Bloed - heb ik mijn verblijf alsook de operatie op zich als bijzonder kundig, vriendelijk en attent  ervaren.  Nu - na alweer ruim 12 jaar ben ik Dokter Spiegelenberg in het bijzonder speciaal  dankbaar voor het plaatsen van zeven bypasses . ( uiteraard ook zijn fantastische team ... . Bedankt allemaal !

Reactie van/namens Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan - Amsterdam

Dank u wel voor het mooie compliment. Wat fijn om te dat u ondanks de verwarring in het begin, uw verblijf en de operatie bij ons positief heeft ervaren. We zullen deze review aan dr. Spiegelenberg doorsturen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spiegelenberg, S.R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.