Cardiothoracaal chirurg Suyker, W.J.L.

Cardiothoracaal chirurg

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Suyker, W.J.L., Ziekenhuis UMC Utrecht, locatie Heidelberglaan - Utrecht op 10 maart 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

N.v.t.

Samenwerking

Hartklepaandoeningen

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

In december 2019 werd ik door Prof.dr. Suyker en zijn team twee keer geopereerd ter reparatie van een lekkende Mitralis-klep. Hoewel het geen makkelijke tijd was kijk ik er toch met een zeer positief gevoel op terug. Gedurende het hele proces ben ik namelijk uitstekend begeleid door Prof.dr. Suyker en zijn team; open, professioneel én met oog voor het individu. Ik ben Prof.dr. Suyker dankbaar voor zijn inventiviteit en doorzettingsvermogen. Het bleek geen eenvoudige opgave de Mitralis-klep te repareren. Hij heeft tijdens de ingreep naar een oplossing moeten zoeken waardoor het plaatsen van een kunstklep toch niet nodig bleek. Het was een ingreep onder druk en met goed resultaat. Ook mijn complimenten voor de verpleging op de IC en op afdeling B4 Oost. Ik heb bewondering voor de positieve energie, de kennis en doortastendheid waarmee ik verzorgd en begeleid ben. Echt heel erg goed. Ook het thuisfront heeft dit zo ervaren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Suyker, W.J.L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.