Cardiothoracaal chirurg Vigano, G.C.M.

Cardiothoracaal chirurg

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Vigano, G.C.M., Ziekenhuis UMC Groningen (UMCG), locatie Hanzeplein - Groningen op 9 juni 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Hartklepaandoeningen

Specialisme

Cardiologie

Op 8 mei j.l. ben ik geopereerd aan de mitralisklepplastiek via Heart-Port door cardiothoracaal chirurg Dr.G.Vigano. Het voorgesprek was zeer prettig, duidelijk en openhartig. De operatie van de mitralisklep is succesvol verlopen. Ik heb veel respect voor het adequaat ingrijpen bij een complicatie tijdens voorbereidingen van de operatie. Vanaf de Intensive Care (ICV2) werd besloten mij aan te melden voor een  Rethoracotomie in verband met verdenking nabloeding na mitralisklepplastiek. Nogmaals wil ik mijn waardering en respect uitspreken over het kordaat optreden en ingrijpen tijdens de gehele operatie. Het is hun werk, maar toch respect. Hartelijk dank.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vigano, G.C.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.