Waardering over Akkersdijk, G.P., Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam op 15 maart 2019

• N.v.t.

9.3
  • Chirurgie (Heelkunde)

Ik ben door geholpen door Dr. Akkerdijk aan vaten. Ik heb meerdere stunts in mijn rechterbeen en later heb ik een bypass gekregen omdat de doorbloeding nog niet goed genoeg was.Bloedverdunners voor de doorbloeding gekregen. Ik vind Dr. Akkerdijk een hele fijne kundige arts. Hij maakt een praatje met je tijdens de operatie met ruggenprik. Een vriendelijke man waar ik alle vertrouwen in heb. Ik hoop het niet maar mocht er weer iets zijn zou ik zeker weer bij deze arts gaan.

Reactie van/namens Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam

Beste heer/mevrouw, wat fijn dat deze arts u zoveel vertrouwen heeft gegeven. Wij waarderen het zeer als mensen hun ervaringen kenbaar maken hier op ZorgkaartNederland. Dank hiervoor. Hartelijke groet, afdeling Communicatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Akkersdijk, G.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.