Waardering over Avci, M., Overige kliniek Liesbreukcentrum Nederland - Zeist op 2 oktober 2018

9.4
  • Liesbreuk

Onze zoon van 7 is geopereerd door de heer Avci. Het merendeel van de vragen gaat niet zozeer over het werk van de chirurg maar over het liesbreukcentrum (waar hij werkzaam is) algemeen. Meneer Avci hebben wij niet zelf gesproken voor de operatie. Dit zou voor het liesbreukcentrum nog een leerpunt kunnen zijn; is het mogelijk een handje te schudden met de opererende chirurg voor operatie, bv kort tijdens de voorlichtingsmiddag of de pre operatieve screening. Hoeft niet lang, maar geeft als ouders wel vertrouwen. Dokter Avci kwam op de OK over als een innemende persoon die ruimte gaf aan mij als ouder om mijn kind rustig op de OK te laten landen. De operatie is voor zover ik dat kan beoordelen zeer kundig uitgevoerd met een minimaal litteken. Het feit dat men deze operaties hier in grote aantallen doet kan niet anders dan helpen bij het succes.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Avci, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.