Waardering over Barendregt, W.B., Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 18 september 2017

5.8

Ik had niet het idee dat er naar me geluisterd werd, stond binnen 5 minuten buiten. Ik had het gevoel dat mijn consult er even tussen door moest, hij was duidelijk te druk. Ik heb naar mijn gevoel geen kans gehad om  mijn vragen te stellen, deze zijn nu onbeantwoord en mijn klachten zijn niet verminderd.

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

Wij vinden het jammer om te lezen dat u deze ervaring in ons ziekenhuis heeft gehad.
De betrokken specialist hebben wij inmiddels over uw opmerkingen geïnformeerd.
Graag zouden wij hierover met u in gesprek willen gaan.
Vriendelijk verzoeken wij u daarom contact op te nemen met onze klantenservice via: klantenservice@cwz.nl. U kunt ons ook bellen, 024-3657300 (maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 15.00 uur).
Met vriendelijke groet, Ellen klantenservice CWZ

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Barendregt, W.B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.