Waardering over Barendregt, W.B., Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 1 augustus 2018

• N.v.t.

• Chirurgie (Heelkunde)

Na een operatie waarbij op mijn rug een cyste verwijderd is, ontstond er een flinke wondinfectie. Niet door onkunde, maar door diabetes. Deze complicatie heeft de aandacht van dr. Barendregt gekregen die nodig was. Ik heb dr. Barendregt ervaren als een kundig en doortastende arts, waarbij vooral "plan b" direct werd ingezet op het moment dat de situatie hierom vroeg. Dit alles in een sfeer waarbij ik me erg op mijn gemak heb gevoelt..

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

Wat fijn dat u onze zorg zo positief hebt ervaren. Ik geef het compliment graag door aan dr. Barendregt.
Met vriendelijke groet, klantenservice CWZ.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Barendregt, W.B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.