Chirurg Bemelman, W.A.

Geslacht
Man
Specialisme
Gastro-intestinale chirurgie
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Bemelman, W.A., Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie Meibergdreef - Amsterdam op 4 december 2012

Ik kan me volledig vinden in de al gesplaatste reacties. Bemelman is overduidelijk zeer deskundig en bekwaam. Bovendien gaat hij op een uitstekende, vriendelijke en toegewijde manier met patienten en familie om. Goede informatie verstrekking, heldere uitleg. Na operaties zelf even aan mijn vrouw verslag doen. Tussendoor onverwachts langskomen om even te controleren of alles volgens plan verloopt. Geen spoor van de arrogantie die je bij medici nog wel eens aantreft. Allemaal zeer vertrouwenwekkend en dus geruststellend.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bemelman, W.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.