Waardering over Berends, F.J., Centrum voor eetstoornissen Vitalys, kliniek tegen overgewicht - Velp op 19 juli 2017

• Overgewicht

10 jaar geleden voor het eerst kennis gemaakt met dr. Berends. Heeft toen bij mij een maagband geplaatst. Dat was toen nog de standaard bij overgewicht. Na enige jaren meerdere keren bij hem en het team terug geweest omdat de band niet helpt bij mij. Hij gaf al jaren geleden aan dat de band er beter uit kan en een gastric bypass uitgevoerd zou moeten worden. Hij gaf ook eerlijk toe dat toch wel gebleken is dat de maagband niet ideaal is gebleken. Ik heb er een paar jaar voor nodig gehad om de stap te zetten voor een GBP, het is toch een behoorlijk ingrijpende operatie. Als alles meezit wordt ik dit jaar nog geholpen door dr Janssen. Dit zijn beide toch wel behoorlijk toonaangevende artsen op het gebied van obesitas gerelateerde operaties. Het ziekenhuis ligt niet echt dicht in mijn buurt(Enkhuizen) maar deze artsen zorgen ervoor dat de afstand dan maar voor lief wordt genomen. Al het goede komt van ver zeggen ze wel eens toch?

Bent u of werkt u voor Berends, F.J.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.