Waardering over Berends, F.J., Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 25 februari 2014

1.0

graag wil ik mijn vorige recentie van 23-12 gewist hebben de nazorg is mij helemaal niet bevallen ben erg ziek geweest omdat mijn hechtingen wel vanzelf zouden verdwijnen maar na 6 weken kreeg ik zoveel pijn koorts en een peritonitis van de rottende hechtingen dat het enige wat de heren doktoren nog wilden doen om hun fout weg te moffelen was mij in de psychiatrie op te sluiten zonder toestemming van mijn eigen huisarts ben weer een beetje hersteld van alle schimmels en bacterien dankzij een privearts die mij veel geld heeft gekost maar ik wil heel gaag dat Berends mij eens belt en ik wil ook mijn 800e eigen bijdrage die het gekost heeft aan het een voor een weghalen van rottende hechtingen mij heeft gekost ook de psychiatrie was duur heb een second opinion gekregen in het amc en die heeft mij verzekerd dat de hechtingen er inderdaad na 8 dagen uit hadden gemoeten mijn navel was gewoon aan het schimmelen en rotten U kunt mij bellen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Berends, F.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.