Waardering over Berends, F.J., Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 21 april 2017

• Chirurgie (Heelkunde)

Ik ben 18 april geopereerd door chirurg F.J Berends. Ik heb een Gastric Bypass gekregen en hij heeft mijn maagband na 20 jaar verwijderd en mijn galblaas. Hij heeft goed uitgelegd wat hij precies heeft gedaan en hoe lang het duurde. Het is een hele fijne chirurg en het team bij de ok verdiend ook een dikke 10! Ze stellen je allemaal op je gemak en door de rustige en professionele manier van aanpak is alles erg goed gegaan. Ik ben erg blij dat ik geholpen ben door Dr Berends!

Reactie van/namens Rijnstate

geplaatst op 28 april 2017

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie waardering. Fijn om te horen dat u goed geholpen bent door dokter Berends en zijn collega's. We geven uw compliment door aan hen.

Vriendelijke groet,
Afdeling Communicatie

Bent u of werkt u voor Berends, F.J.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.