Waardering over Blanken-Peeters, C.F.J.M., Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 4 januari 2013

9.8

Vanwege een ontsteking in mijn borst ben ik bij deze arts terecht gekomen. Voor mij was het heel fijn dat ze goed luisterde en me serieus nam. Ze gaf me vrijwel direct een aantal opties maar tegelijkertijd ook de tijd om na te denken alvorens te handelen. Dit heb ik als zeer prettig ervaren en eenmaal mijn keuze gemaakt ging ze gelijk over op handelen! Ik was zeer verrast en tevreden dat ze haar werk naar een hoger niveau tilde en niet alleen mijn ontsteking verhielp maar ook de ingetrokken tepel. Bedankt dokter Blanken, zoals ik al zei, door u voel ik me weer 'vrouw'.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Blanken-Peeters, C.F.J.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.