Waardering over Boersma, D., Ziekenhuis Jeroen Bosch Ziekenhuis - 's-Hertogenbosch op 12 januari 2021

• N.v.t.

• Chirurgie (Heelkunde)

Ik ben zeer tevreden over de behandeling door D. Boersma. Duidelijkheid over de behandeling. Mijn partner werd direct na de operatie persoonlijk door D. Boersma gebeld over het verloop van de operatie, wat wij als heel prettig hebben ervaren. Een verzoek om eerder voor een controle consult te mogen komen vanwege klachten werd onmiddellijk gehonoreerd. Over de uitslag van een daaropvolgend onderzoek werd ik ook persoonlijk door .D. Boersma geïnformeerd. Met humor maar duidelijk wist hij mij uitleg te geven en gerust te stellen waarbij ik een oprechte belangstelling voor mijn persoonlijke omstandigheden heb ervaren. Afgelopen week het laatste consult gehad. Het resultaat van mijn operatie is ondanks mijn leeftijd bijzonder goed dank zij de grote deskundigheid van deze arts die tegelijkertijd door zijn open en spontane manier van omgang voor een hele prettige sfeer zorgt waardoor je je gezien voelt. Top!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Boersma, D.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.